„Meštrovićeva pasija“ - glazbeno-narativni prikaz Krista inspiriran djelom Ivana Meštrovića

Split, 9. travanj - 19:00
Meštrovićeve Crikvine-Kaštilac

Autori: Blaženko Juračić i Marin Kapor Kaporelo Sudjeluju: Vokalni i gudački sastav Cantores Maruli Dirigent: Blaženko Juračić Narator: Trpimir Jurkić Suorganizator projekta: Muzeji Ivana Meštrovića Ovaj projekt ima za cilj predstaviti djelo Ivana Meštrovića koje se nalazi na lokaciji Kaštilac-Crikvine tj. ciklus rezbarija koje prate život Isusa Krista. Putem glazbe i odabranih stihova, uz multimedijalnu podršku, uklopljeni su gregorijanski korali, glagoljaški napjevi iz Splita i okolice te suvremena djela nastala na tom tragu. Projekt je posebno zanimljiv jer, premda Meštrovića nazivamo jednim od najvećih hrvatskih sinova, zapravo vrlo malo znamo o njemu, njegovom životu i njegovim djelima.

Muški vokalni sastav Cantores Maruli nastao je krajem 2007. godine u želji da upotpuni i obogati siromašnu kulturnu aktivnost i ponudu grada Splita i Županije Splitsko-dalmatinske. Naime, u gradu s preko 200000 stanovnika djeluju tek tri amaterska pjevačka zbora, desetak klapa, a sakralnu glazbu izvode gotovo isključivo crkveni zborovi na često nedovoljnoj umjetničkoj razini. Ovo je prvi komorni sastav u Splitu, sastavljen od svega četvero pjevača, kojemu je u centru interesa izvođenje i promoviranje sakralnog i profanog stvaralaštva domaćih autora, koji su unatoč neupitnoj vrijednosti, još uvijek slabo poznati ili nepoznati domaćoj, a posebice glazbenoj javnosti izvan granica naše domovine. Sastav vodi Blaženko Juračić, mladi glazbenik, skladatelj i sveučilišni profesor, dobitnik brojnih nagrada i priznanja.

Podijeli: